دانلود نرم افزار FonePaw Android Data Recovery V1.5.2

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

دانلود نرم افزار FonePaw Android Data Recovery V1.5.2

دانلود

FonePaw Android Data Recovery برنامه ای قدرتمند و کامل برای بازیابی اطلاعات پاک شده از گوشی های همراه اندرویدی میباشد که قادر است از طریق کامپیوتر و متصل کردن گوشی از طریق کابل USB موارد حذف شده را به سادگی بازیابی نماید.

ویژگی ها:
قابلیت بازیابی اس ام اس های حذف شده
قابلیت بازیابی کردن مخاطبین حذف شده
امکان بازیابی تاریخچه های تماس پاک شده در گوشی
قابلیت بازیابی اطلاعات با اتصال گوشی به کامپیوتر
 
به طور حتم بارها برایتان پیش امده است که اطلاعات مهمی مانند پیامک ها، مخاطبین و … از داخل گوشی همراهتان پاک شده باشد و این مورد باعث بروز مشکلات فراوانی برایتان شده باشد. همانطور که می دانید به صورت پیش فرض امکان بازیابی این اطلاعات برای کاربران وجود ندارد. اما به لطف برنامه هایی که برای این کار عرضه شده است، کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به بازیابی اس ام اس ها، مخاطبین و تاریخچه تماس در گوشی بنمایند. این بار در سایت ApkTops یکی از همین برنامه ها با نام FonePaw Android Data Recovery را برایتان آماده کرده ایم که به شما امکان بازیابی پیامک ها و مخاطبین و همچنین تاریخچه تماس ها را در گوشی به کاربران می دهد. این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز نصب می شود و با متصل کردن گوشی از طریق کابل USB به کاربران امکان بازیابی را می دهد. در این نرم افزار امکان مشخص کردن فایلهایی که می خواهید بازیابی شوند را دارید و می توانید با این کار در وقت خودتان صرفه جویی کنید.
 
توجه: این نرم افزار در حال حاضر تنها امکان بازیابی پیامک ها، مخاطبین و تاریخچه تماس های حذف شده از گوشی را دارد. در حال حاضر امکان بازیابی اطلاعات دیگر مانند عکس ها، فیلم ها، موسیقی ها و … توسط این برنامه وجود ندارد.
 
دانلود نرم افزار FonePaw Android Data Recovery v1.5.0
 
دانلود نرم افزار FonePaw Android Data Recovery v1.5.2 
حجم فایل : 36.41 مگابایت
 

پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 1137
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش