وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی : باید حمل‌ونقل را از جاده به ریل انتقال دهیم

پیغام مدیر
| به وب سایت مجله اینترنتی پرستو خوش آمدید | شما می توانید برای استفاده از امکانات بیشتر در وب سایت ما عضو شوید | برای نویسندگی در سایت با ما تماس بگیرید |

در مسابقه سامسونگ و زومیت شرکت کنید و برنده ۳ دستگاه گلکسی نوت ۸ شوید!

زومیت با حمایت سامسونگ مسابقه‌ی رایگانی ترتیب داده است که در آن با پاسخ به سؤالات عمومی می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یکی از ۳ دستگاه گلکسی نوت ۸ آزمایش کنید.

در این مسابقه هر روز یک سؤال از شما پرسیده می‌شود و حتی اگر به پرسش‌ها پاسخ صحیح ندهید هم در قرعه‌کشی شرکت داده خواهید شد. اما هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید شانس شما برای برنده شدن در مسابقه و کسب یکی از سه دستگاه گلکسی نوت ۸ بیشتر می‌شود. 


شرایط و قوانین مسابقه:

در این مسابقه به مدت یک ماه، هر روز یک پرسش مطرح می‌شود

با پاسخ به یک سؤال حتی اگر پاسخ اشتباه باشد در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید

به ازاء پاسخ به هر پرسش ۵ امتیاز و به ازاء پاسخ صحیح، ۱۰ امتیاز به دست می‌آورید

هر چه امتیاز بیشتری به دست آورید به همان نسبت شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد

هر شب ساعت ۰۰:۰۱ بامداد سؤال جدید مطرح می‌شود و امتیاز روز قبل به حساب کاربری شما اضافه می‌شود

اگر هر روز در مسابقه شرکت کنید، به ازاء شرکت ۵ روز پشت سر هم ۲۰ امتیاز و به ازاء ۲۰ پاسخ پشت سر هم ۱۰۰ امتیاز کسب می‌کنید این امتیاز فارغ از پاسخ درست یا اشتباه داده می‌شود

اگر جواب سؤال را نمی‌دانید، کافی است روی دکمه از بیکس‌بی کمک بگیر کلیک کنید تا با مطالعه‌ی یک متن کوتاه درباره‌ی Galaxy Note 8 و البته کسر یک امتیاز از حسابتان، یک گزینه از چهار گزینه‌ی پرسش حذف شود

اگر دوستان خود را برای شرکت در مسابقه دعوت کنید، به ازاء شرکت هر کدام از دوستانتان ۵ امتیاز می‌گیرید. توجه داشته باشید زمانی امتیاز به حساب شما وارد خواهد شد که کاربر دعوت شده در مسابقه ثبت نام کرده و ایمیل فعال سازی را باز کرده باشد

این مسابقه برای تمام کاربران مجانی است و هیچ مبلغی بابت شرکت در این مسابقه در هیچ‌ مرحله‌ای دریافت نمی‌شود

در پایان مسابقه، قرعه‌کشی با در نظر گرفتن امتیاز کاربران انجام می‌شود و ۳ نفر برنده‌ی این مسابقات انتخاب و اعلام می‌شوند

پس از اتمام کمپین پاسخ صحیح تمام پرسش‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود


به‌روزرسانی:

امتیاز افراد دعوت‌شده به مسابقه که از طریق ایمیل‌های نامعتبر در مسابقه شرکت کرده بودند یا لینک فعال‌سازی را در ایمیل ارسالی از زومیت باز نکرده‌اند، پس گرفته شد. زمانی که ایمیل کاربر دعوت‌شده تأیید شود، امتیاز به حساب کاربر دعوت‌کننده اضافه خواهد شد.

کلیه‌ی امتیازات کسب‌شده‌ی کاربر، در ساعت ۰۰:۰۱ بامداد روز بعد به حساب وی وارد خواهد شد. تا پیش از این امتیاز دعوت‌شدگان به‌صورت آنی وارد حساب می‌شد.

پاسخ دو پرسش که به اشتباه در دیتابیس وارد شده بود اصلاح شد و امتیاز مربوطه نیز به حساب کاربرانی که پاسخ صحیح داده بودند، اضافه می‌شود.

همین حالا در مسابقه شرکت کنید.



تبلیغات

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی : باید حمل‌ونقل را از جاده به ریل انتقال دهیم

تاریخ انتشار : 24 / 05 / 1396
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی : باید حمل‌ونقل را از جاده به ریل انتقال دهیم
مجله اينترنتي پرستو
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تأکید کرد: باید برای مصرف انرژی، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و افزایش ایمنی حمل و نقل در کشور را از جاده به ریل منتقل کنیم. 

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی در جلسه کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تشکر از کمیسیون برنامه بودجه مجلس و با بیان اینکه چند برنامه محوری در نظر گرفته شده که باید برای آن اقدامات ملی انجام دهیم حمل‌ونقل و شهرسازی را به عنوان دو موضوع مهم در این برنامه یادآور شد، گفت: هر دو مقوله حمل‌ونقل و شهرسازی در کشور ما خودرو محور است و زمانی که نظام خودرو محور حاکم باشد، نتیجه‌اش تنزل کیفیت زندگی و دشواری در امکان جابه‌جایی و حرکت می‌شود.

 

سرعت رشد اتومبیل بیش از سرعت احداث آزادراه است

 

آخوندی با بیان اینکه هرچه بخواهیم آزادراه و بزرگ راه احداث کنیم اما سرعت رشد اتومبیل در کشور بیش از سرعت احداث آزادراه است، گفت: البته ما مخالف تولید خودرو نیستیم اما نیازمند طرح ملی هستیم که بتواند مشکل شهرسازی و حمل‌ونقل را حل کند.

 

وی افزود: تمامی خودروهای ما در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب ۷.۱ میلیون بوده که در حال حاضر به ۲۰ میلیون دستگاه رسیده و این درحالی است که جاده‌های ما ۱۰ برابر نشده است و پیش‌بینی می‌شود در ۱۰ سال آینده این تعداد خودرو به ۳۵ میلیون دستگاه برسد.

 

انجام سالانه ۷۰۰ میلیون نفر سفر بین تهران و حومه و حومه و تهران

 

آخوندی در ادامه با بیان اینکه در کلان شهر تهران سالانه ۷۰۰ میلیون نفر سفر بین تهران و حومه و حومه و تهران صورت می گیرد، گفت: این عدد بسیار سرسام آور است و در حوزه کلان شهرها نیز با کمی نوسان تکرار می‌شود.

 

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام این سفرها با خودرو انجام می‌شود، افزود: این به معنای اتلاف وقت افزایش حجم ترافیک، عدم ایمنی، مصرف انرژی و آلودگی هوا است.

 

وی تأکید کرد: برنامه ما این است که باید حمل‌ونقل را از جاده به ریل انتقال دهیم به گونه‌ای که به جایی برسیم که استفاده از حمل‌ونقل ریلی وارد زندگی مردم شود به طوری که اولین انتخاب آنها پس از خروج از منزل انتخاب حمل‌ونقل ریلی به جای حمل‌ونقل خودرویی باشد که این اتفاقی بسیار دشوار است.

 

آخوندی افزود: باید سفرهای طولانی و تکرار شونده را از خودرو به ریل منتقل کرده و استفاده از جاده را تنها برای سفرهایی کوتاه و غیرتکرار شونده بگذاریم که این مهم نیازمند تغییر در مدل حمل و نقل در کشور است که در این زمینه مقدمات آن را فراهم کرده و این طرح را در دو شورای عالی شهرسازی و ترابری به تصویب رسانده‌ایم.

 

باید پشت هر اسکله ریل وجود داشته باشد

 

آخوندی تصریح کرد: باید به جایی برسیم که پشت هر اسکله در بنادر نیز ریل وجود داشته باشد و باری که از کشتی تخلیه می‌شود به جای خودرو با قطار حمل شود این کاری است که در تمام دنیا در حال انجام است اما باید الگوی ذهنی خود را تغییر دهیم که این نیازمند سرمایه گذاری است.

 

۲۰۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی داریم

 

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی در کشور داریم، افزود: این در حالی است که ۱۱ هزار کیلومتر خطوط ریلی در کشور وجود دارد که در حال رسیدن به ۱۳ هزار کیلومتر است که البته باز هم با میزان جاده های کشور تناسب ندارد.

 

وی با بیان اینکه حل معضل آلودگی هوا در تهران راهی به جز انتقال حمل و نقل خودرویی به ریلی نداریم، افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون خودرو وارد شهر می شود و در مسیر تهران البرز روزانه ۱۱۰ هزار خودرو تردد می‌کند.

 

آخوندی با بیان اینکه منابعی برای توسعه حمل‌ونقل ریلی در برنامه ششم پیش‌بینی شده است، افزود: ۱۹۰ هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده اما مشخص است که گنجاندن آن در بودجه امکان پذیر نیست از این رو باید به دنبال منابع بین المللی بود که مجلس نیز اجازه فاینانس به ما داده است و ما با استفاده از این روش در بعضی از محورها قطارهایی را راه اندازی کردیم.

 

وی همچنین با اشاره به موضوع شهرسازی با بیان اینکه از ۵۵ میلیون نفر جمعیت ۹ میلیون نفر در بافت فرسوده و ۱۹ میلیون نفر در مسکن حاشیه نشین زندگی می کنند، تأکید کرد: در این سال ها راه حل های صورت گرفته با مسأله سازگاری نداشته و با طرح هایی همچون مسکن مهر برای از بین بردن حاشیه نشینی در حقیقت حاشیه دیگری بر آن افزوده ایم.

 

۱۱ میلیون حاشیه نشین در کشور داریم

 

وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم با بیان اینکه سه چهار مسأله در حوزه مسکن و شهرسازی وجود دارد که باید آن را حل کنیم، افزود: یکی از این مسائل حاشیه نشینی است که ۱۱ میلیون حاشیه نشین در کشور داریم اما معتقدیم این مشکل را باید در خود آن منطقه حل کرد و این جمعیت امکان جابه جایی به نقطه دیگری را ندارد همچنان که معتقدیم مشکل بافت فرسوده را باید در خود همان منطقه حل کرد که در تبدیل این مناطق به ۲ هزار و ۷۰۰ محله آن را به صورت محله ای مدیریت می کنیم.

 

بازسازی بافت فرسوده با اعطای تسهیلات ۸ درصدی

 

وی با بیان اینکه معتقدیم برای بازسازی بافت فرسوده باید به مردم تسهیلاتی با سود ۸ درصد تعلق گیرد تا آن ها بتوانند این بازسازی را انجام بدهند و دولت نباید در این موضوع دخالت کند، در خصوص مسکن مهر تصریح کرد: باید از ابتدا تناقضی را حل می کردیم چراکه نباید برای مردم انتظار جدیدی ایجاد می کردیم.

 

آخوندی افزود: به همین منظور تعهد دادیم این پروژه نیمه تمام را که تعهد دولت بوده تکمیل کنیم و در این مدت ۹۰۰ هزار واحد مسکن مهر را تحویل داده ایم و تقریبا همه آن ها به جز ۹۰ هزار واحد آن در پردیس، البرز و برخی شهرهای استان خوزستان به اتمام رسیده و کار ما برای ساخت مسکن مهر انجام شده است اما به دلیل عدم وجود زیرساخت هایی همچون مراکز آموزشی، مراکز درمانی و تأسیسات مورد نیاز باید بگویم تا سه یا چهار برنامه توسعه دیگر مشکلات زیرساختی مسکن مهر اموال شما نمایندگان خواهد بود.

 


اگر از این مطلب خوشتون اومده باشه میتونید برای بهتر شدن مطالب و همچنین پیشرفت و پایداری این مجله در آن سهیم باشید
شما فقط با پرداخت 2000 تومن میتونید در هزینه های این مجله شریک شوید

ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات شما باعث دلگرمی ما و بهتر شدن مطالب سایت می شود
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبلیغات

جهت سفارش کلیک کنید

به گروه تلگرام سایت ما بپیوندید به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید