براي اين‌كه ديگران را متقاعد كنيد، بخوانيد!

پیغام مدیر
| به وب سایت مجله اینترنتی پرستو خوش آمدید | شما می توانید برای استفاده از امکانات بیشتر در وب سایت ما عضو شوید | برای نویسندگی در سایت با ما تماس بگیرید |

در مسابقه سامسونگ و زومیت شرکت کنید و برنده ۳ دستگاه گلکسی نوت ۸ شوید!

زومیت با حمایت سامسونگ مسابقه‌ی رایگانی ترتیب داده است که در آن با پاسخ به سؤالات عمومی می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یکی از ۳ دستگاه گلکسی نوت ۸ آزمایش کنید.

در این مسابقه هر روز یک سؤال از شما پرسیده می‌شود و حتی اگر به پرسش‌ها پاسخ صحیح ندهید هم در قرعه‌کشی شرکت داده خواهید شد. اما هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید شانس شما برای برنده شدن در مسابقه و کسب یکی از سه دستگاه گلکسی نوت ۸ بیشتر می‌شود. 


شرایط و قوانین مسابقه:

در این مسابقه به مدت یک ماه، هر روز یک پرسش مطرح می‌شود

با پاسخ به یک سؤال حتی اگر پاسخ اشتباه باشد در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید

به ازاء پاسخ به هر پرسش ۵ امتیاز و به ازاء پاسخ صحیح، ۱۰ امتیاز به دست می‌آورید

هر چه امتیاز بیشتری به دست آورید به همان نسبت شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد

هر شب ساعت ۰۰:۰۱ بامداد سؤال جدید مطرح می‌شود و امتیاز روز قبل به حساب کاربری شما اضافه می‌شود

اگر هر روز در مسابقه شرکت کنید، به ازاء شرکت ۵ روز پشت سر هم ۲۰ امتیاز و به ازاء ۲۰ پاسخ پشت سر هم ۱۰۰ امتیاز کسب می‌کنید این امتیاز فارغ از پاسخ درست یا اشتباه داده می‌شود

اگر جواب سؤال را نمی‌دانید، کافی است روی دکمه از بیکس‌بی کمک بگیر کلیک کنید تا با مطالعه‌ی یک متن کوتاه درباره‌ی Galaxy Note 8 و البته کسر یک امتیاز از حسابتان، یک گزینه از چهار گزینه‌ی پرسش حذف شود

اگر دوستان خود را برای شرکت در مسابقه دعوت کنید، به ازاء شرکت هر کدام از دوستانتان ۵ امتیاز می‌گیرید. توجه داشته باشید زمانی امتیاز به حساب شما وارد خواهد شد که کاربر دعوت شده در مسابقه ثبت نام کرده و ایمیل فعال سازی را باز کرده باشد

این مسابقه برای تمام کاربران مجانی است و هیچ مبلغی بابت شرکت در این مسابقه در هیچ‌ مرحله‌ای دریافت نمی‌شود

در پایان مسابقه، قرعه‌کشی با در نظر گرفتن امتیاز کاربران انجام می‌شود و ۳ نفر برنده‌ی این مسابقات انتخاب و اعلام می‌شوند

پس از اتمام کمپین پاسخ صحیح تمام پرسش‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود


به‌روزرسانی:

امتیاز افراد دعوت‌شده به مسابقه که از طریق ایمیل‌های نامعتبر در مسابقه شرکت کرده بودند یا لینک فعال‌سازی را در ایمیل ارسالی از زومیت باز نکرده‌اند، پس گرفته شد. زمانی که ایمیل کاربر دعوت‌شده تأیید شود، امتیاز به حساب کاربر دعوت‌کننده اضافه خواهد شد.

کلیه‌ی امتیازات کسب‌شده‌ی کاربر، در ساعت ۰۰:۰۱ بامداد روز بعد به حساب وی وارد خواهد شد. تا پیش از این امتیاز دعوت‌شدگان به‌صورت آنی وارد حساب می‌شد.

پاسخ دو پرسش که به اشتباه در دیتابیس وارد شده بود اصلاح شد و امتیاز مربوطه نیز به حساب کاربرانی که پاسخ صحیح داده بودند، اضافه می‌شود.

همین حالا در مسابقه شرکت کنید.



تبلیغات

براي اين‌كه ديگران را متقاعد كنيد، بخوانيد!

تاریخ انتشار : 28 / 09 / 1394
براي اين‌كه ديگران را متقاعد كنيد، بخوانيد!
مجله اينترنتي پرستو

هيچ وقت هم فكر نكنيد كه خيلي زود موفق به متقاعد كردن دیگران خواهيد شد

 

فكرش را بكنيد نيرويي داشتيد كه مي‌توانستيد هر كسي را كه مي‌خواستيد متقاعد به انجام كارهاي دلخواه‌تان مي‌كرديد. غيرممكن به نظر مي‌آيد؟ بايد بگويم آن‌قدرها كه فكر مي‌كنيد سخت نيست.

افراد زيادي مثل رهبران يا فروشندگان با همين نيرو امورات‌شان را مي‌گذرانند. متدهاي‌شان بسيار سر راست است. وقتي قدرت اين را نداريد كه به ديگران حكم كنيد و دستور بدهيد، مي‌توانيد براي انجام اين كار از راه‌هاي روان‌شناختي زيركانه‌اي استفاده كنيد. البته نياز به يك برنامه‌ريزي دقيق و كمي سياست داريد. در اين مقاله مي‌خواهيم راه‌هايي را به شما معرفي كنيم كه با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد نظر ديگران را تغيير دهيد.

زمينه‌سازي كنيد و برنامه بچينيد

قبل از تعيين مورد، خيلي مهم است كه طبيعت و ذات فرد مقابل‌تان را بفهميد. اين كار دو مزيت دارد:


1- مي‌توانيد با آن‌ها همدلي كرده و يك رابطه احساسي برقرار كنيد.
2- بهتر مي‌توانيد استدلالات خود را بيان كنيد و به ‌آن‌ها ثابت كنيد كه نظرات شما درست‌تر از نظرات آن‌هاست.

بعد از آن از راه‌هاي زير استفاده كنيد.

1- اعتماد آن‌ها را جلب كنيد: مردم خود به خود در مقابل افرادي كه مي‌خواهند نظرات‌شان را تغيير دهند هشيارانه رفتار مي‌كنند. به همين دليل است كه جلب اعتماد آن‌ها يكي از مهم‌ترين قدم‌ها مي‌شود. بايد به آن‌ها ثابت كنيد كه فردي بي‌ريا و صادق هستيد و نظرات مفيدي داريد. بايد روي صحبت‌هاي خود تسلط كامل داشته باشيد.

2- نقطه مشترك پيدا كنيد: افراد زيادي در مورد مسايل و موضوعات مختلف نقطه نظرات مشابهي دارند. به مخاطبان خود نشان دهيد كه افكار شما با ايده‌هاي آن‌ها سازگار است. بايد خودتان را جاي آن‌ها بگذاريد، نگراني‌هاي آن‌ها را بفهميد و نسبت به احساسات‌شان همدردي نشان دهيد.

3- خوب ساختاربندي كنيد: هر بحث متقاعد‌كننده‌اي، چه يك سخنراني باشد، چه يك مقاله، بايد ساختاري روشن داشته باشد. منظور از ساختار مناسب، تكرارها و جاگذاري‌ها است. وقتي دلايل اين‌كه چرا مردم بايد به شما گوش بدهند را ليست كنيد، مهم‌ترين دلايل را براي آخر ليست بگذاريد تا در مغز شنوندگان‌تان باقي بماند. مطالب مهم را چند بار تكرار كنيد.

4- هر دو جنبه را به آن‌ها نشان دهيد: هر دو جنبه مثبت و منفي نظرات‌تان معرفي كنيد. اين كاري بسيار معقول است. حقه‌اي كه اين‌جا بايد بزنيد اين است كه روي جنبه‌هاي مثبت بيشتر تاكيد كنيد. توضيح دهيد كه چطور جنبه‌هاي بد نظرات‌تان آن‌قدرها هم بد نيستند و مزيت‌ها و فوايد آن‌ها بر جوانب منفي‌اش غلبه دارد. هيچ‌وقت در مورد نقاط منفي آن دروغ نگوييد چون اگر مخاطبان اين مساله را متوجه شوند كه آن‌ها را فريب داده‌ايد از شما خشمگين خواهند شد و هيچ وقت دوباره به شما اعتماد نمي‌كنند.

5- منافع شخصي‌شان را به آن‌ها يادآور شويد: وقتي منافع شخصي افراد را از يك ايده، به آن‌ها توضيح دهيد، شانس بيشتري براي متقاعد كردن آن‌ها داريد. براي انجام اين مساله ابتدا بايد نيازهاي مخاطبان‌تان را دريابيد. توجه آن‌ها را با گفتن نيازهاي‌شان جلب كرده و به آن‌ها بگوييد كه چطور مي‌توانيد راضي‌شان كنيد.

6- به نفس آن‌ها بپردازيد: به اين كار چاپلوسي و تملق استراتژيك هم مي‌گويند. تحسين كردن كار ديگران بايد درست انجام شود. چيزهايي را پيدا كنيد كه مخاطبان‌تان به آن افتخار مي‌كنند، چه مربوط به استعدادهاي‌شان باشد و چه مشغوليات‌شان. وقتي شما افراد را تحسين مي‌كنيد، نشان مي‌دهيد كه توانايي‌هاي آن‌ها را شناخته‌ايد. با اين كار آن‌ها ميل بيشتري به شنيدن حرف‌هاي‌تان خواهند داشت.

7- از مراجع استفاده كنيد: همه، افراد متخصص را دوست دارند. اگر كارشناسي چيزي در مورد موضوعي بگويد، حتما حرف درستي زده است. حرف‌هاي خود را با حرف‌هاي متخصصان و كارشناسان مربوطه تطبيق دهيد.

 

موفق به متقاعد كردن دیگران

با كمي‌ تمرين خواهيد توانست آن‌ها را متقاعد كنيد

 

8- رضايت و موافقت عمومي را كسب كنيد: اكثر افراد تحت تاثير كارهاي ديگران هستند. كاري كه بايد بكنيد اين است كه نشان دهيد افراد بسياري حرف‌تان را قبول دارند. مثال‌هايي بزنيد كه چطور ايده‌ها و نظرات‌تان جاهاي ديگر كاربرد خوبي داشته است.

9- زمان‌بندي خوبي داشته باشيد: براي خوب زمان‌بندي كردن نياز به حس ششم داريد. هيچ‌وقت موقعي كه افراد زير استرس و فشارهاي روحي هستند سراغ‌شان نرويد. وقتي سراغ آن‌ها برويد كه راحت بتوانند به حرف‌هاي‌تان گوش دهند.

10- منحصر به فرد باشيد: اين يك قانون است، هر چيزي كه منحصر به فردتر است،‌ قيمت بالاتري هم دارد. خودتان و ايده‌ها و نظرات‌تان را منحصر به فرد نشان دهيد. با اين كار شنونده‌هاي‌تان بيشتر خواهند شد. اين كار را مي‌توانيد با نشان دادن اين‌كه اطلاعات و معلومات زيادي در مورد مساله داريد، انجام دهيد.

11- بي‌پروا باشيد و اعتماد به نفس داشته باشيد: ممكن است همه جا براي انجام هر كاري اين توصيه را شنيده باشيد. بله، چون واقعا مساله مهمي است. شما خود بايد به عقايد و نظرات‌تان ايمان داشته باشيد تا بتوانيد ديگران را هم متقاعد به قبول آن‌ها كنيد.

12- جالب و دلچسب باشيد: وقتي با يكنواختي صحبت كنيد، كم‌كم شنونده‌هاي‌تان را از دست خواهيد داد. بايد با انرژي و جالب صحبت كنيد، نشان دهيد كه خودتان هم از نظرات‌تان به هيجان آمده‌ايد.

13- معقول باشيد: مردم دوست دارند معقول جلوه كنند، پس روي منطق‌شان كار كنيد. منطق در كار بسيار مهم است. سخنراني‌تان بايد قالبي معقول داشته باشد.

14- سياست به خرج دهيد: با شنوندگان‌تان همان‌طوري بايد رفتار كنيد كه دوست داريد با شما رفتار شود. با تن مناسب صحبت كنيد و سر آن‌ها دادن نكشيد و صداي‌تان را هرگز بالا نبريد. مهم‌تر اين‌كه كاري نكنيد كه احساس نادان بودن به آن‌ها دست دهد. به ياد داشته باشيد كه شما مي‌خواهيد با آن‌ها گفت‌وگو كنيد نه مشاجره. احترام گذاشتن به مخاطبان‌تان نبايد فراموش شود.

15- فروتن باشيد: هيچ كس افراد خودخواه و مغرور را دوست ندارد. حتي اگر بدانيد و مطمئن باشيد كه نظر شما بهترين است، اگر خودبين و خودخواه باشيد ديگر كسي به حرف‌هاي‌تان گوش نخواهد داد. هيچ وقت هم فكر نكنيد كه خيلي زود موفق به متقاعد كردن آن‌ها خواهيد شد، واقع‌بين باشيد و هميشه اين احتمال را بدهيد كه شكست بخوريد.

پس‌انداز كنيد ...
يكي از موفق‌ترين سياست‌مداران، اندرو يانگ، مي‌گويد: "تاثيرگذاري مثل يك حساب پس‌انداز است. هر چه كمتر از آن برداريد، سود بيشتري رويش مي‌آيد." بدانيد كه قدرت خود را كجا و چطور استفاده كنيد. با كمي‌ تمرين خواهيد توانست كه خيلي خوب روي تصميم‌گيري‌هاي افراد تاثير گذاشته و آن‌ها را متقاعد كنيد.

منبع:مجله موفقیت


اگر از این مطلب خوشتون اومده باشه میتونید برای بهتر شدن مطالب و همچنین پیشرفت و پایداری این مجله در آن سهیم باشید
شما فقط با پرداخت 2000 تومن میتونید در هزینه های این مجله شریک شوید

ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات شما باعث دلگرمی ما و بهتر شدن مطالب سایت می شود
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبلیغات

جهت سفارش کلیک کنید

به گروه تلگرام سایت ما بپیوندید به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید