تناسب اندام

پیغام مدیر
| به وب سایت مجله اینترنتی پرستو خوش آمدید | شما می توانید برای استفاده از امکانات بیشتر در وب سایت ما عضو شوید | برای نویسندگی در سایت با ما تماس بگیرید |

تبلیغات

۳ ورزش مناسب برای تقویت عضلات کمر

۳ ورزش مناسب برای تقویت عضلات کمر

یک جراح استخوان و مفاصل گفت: انجام حرکات ورزشی مناسب می‌تواند برای دردهای کمر همزمان ترمیمی و پیشگیرانه باشد.

 

در این برنامه ورزشی سه نوع تمرین پیشنهاد می‌شود که ابتدا توصیه می شود ، تمرینات 2 تا 3 بار در هفته و در ادامه هفته‌ای یک تا 2 بار انجام شود.

۵ تصور غلط و رایج درباره ورزش

۵ تصور غلط و رایج درباره ورزش

تصورات اشتباهی درباره ورزش کردن وجود دارد که غالبا در باشگاه‌ها به افرادی که می‌خواهند ورزش کنند توصیه می‌شود.

 
شاه کلیدی برای جنگ با پوکی استخوان

شاه کلیدی برای جنگ با پوکی استخوان

اغلب فعالیت های روزمره ای که انجام می دهیم ماهیت مقطعی دارند و مستمر نیستند. ورزش واقعی مستلزم افزایش ضربان قلب به مدت طولانی است. این امر فقط هنگام ورزش مستمر رخ می دهد. هدف برنامه ورزشی برای سلامت قلب جلسه های روزانه تحرک 30 تا 40 دقیقه ای است.

 
چه ورزش‌هایی برای درمان افسردگی و اضطراب مفید هستند؟

چه ورزش‌هایی برای درمان افسردگی و اضطراب مفید هستند؟

ورزش نقش اساسی در مقابله با انرژی و اضطراب ایفا می‌کند. ورزش‌های خاصی وجود دارند که بیشتر بر روی سلامت ذهن تاثیر می‌گذارند و می‌توانند افسردگی را دور کنند.

درمان کمردرد با ورزش

درمان کمردرد با ورزش

ورزش درماني باعث درمان انواع مختلف کمردرد مي شود چون ورزش تاثيرات مختلفي روي اعضاء بدن مي گذارد که اين تاثيرات داراي فوايد درماني زيادي هستند.

 
بيماري هایی که با ورزش درمان می شوند

بيماري هایی که با ورزش درمان می شوند

ورزش، عمر را طولاني تر مي کند، باعث کاهش وزن مي شود و به تقويت قلب کمک مي کند اگرچه بهترين درمان ورزش است اما به ندرت پزشکان براي بهبود بيماري آن را توصيه مي کنند.
ميليون ها نفر در جامعه ما به علت ورزش نکردن از بيماري رنج مي برند اما ورزش چه نوع بيماري را درمان مي کند:

روشهایی برای بلند قد شدن

روشهایی برای بلند قد شدن

قد نهايي شما به وراثت و محيط وابسته است، بنابراين تصور اين كه قد نهايي فقط به زمينه ارثي مربوط مي‌‌شود، غلط است. عوامل محيطي مانند ورزش، تغذيه، وضعيت خواب، بيماري و استرس بر رشد قد شما تاثير مي‌‌گذارند.

در باشگاه ورزشی چگونه رفتار کنیم؟

در باشگاه ورزشی چگونه رفتار کنیم؟

در مکانی که عرق ریخته می‌شود، آلودگی و کثیفی ایجاد می‌شود و همه نفس نفس می‌زنند و در حال ورزش هستند، همه‌ی ما باید به اندازه‌ی معینی آداب معاشرت داشته باشیم تا دیگران را در محیط باشگاه آزار ندهیم.

 
توصیه های برای ورزش کردن در هوای سرد

توصیه های برای ورزش کردن در هوای سرد

وقتی هوا سرد می شود تمایل افراد به ورزش کردن کمتر می شود و علاقه خود را برای این امر از دست می دهند و از مریض شدن در هوای بیرون از منزل می ترسند در صورتیکه این طرز فکر اشتباه است.

 
هنگام خرید کفش ورزشی به این نکات دقت کنید

هنگام خرید کفش ورزشی به این نکات دقت کنید

انتخاب یک جفت کفش مناسب ورزش، یعنی انتخاب بین رسیدن به هدف تناسب اندامتان، یا نشستن روی صندلی پزشک ارتوپد! اکثر فعالیت های ورزشی و تمرینات تناسب اندام، نیاز مبرمی به پاها، قوزک، ساق و ران پای شما دارند، و پوشیدن یک کفش ورزشی مناسب و اندازه‌ی شما می‌تواند فشار وارد شده بر پاها را کاهش داده و از بوجود آمدن آسیب‌های ورزشی پیشگیری کند. همچنین یک کفش ورزشی مناسب، می تواند راحتی و کارایی شما را نیز افزایش دهد.

 
نکاتی که دوچرخه سواران تازه کار باید بدانند

نکاتی که دوچرخه سواران تازه کار باید بدانند

آیا دوچرخه سواری برایتان یک سرگرمی است یا می خواهید از طریق آن به تناسب اندام برسید؟ هدفتان از دوچرخه سواری هر چه که باشد باید این نکات را به خاطر داشته باشید.

 
8 تمرین مفید که میتوان در آب انجام داد

8 تمرین مفید که میتوان در آب انجام داد

ورزش در آب منحصر به شنا نیست ،می خواهیم انواع ورزش های مفید و مناسب برای سالمندان با آب را برایتان توضیح دهیم و شما را با آن ها آشنا کنیم انواع حرکات و کشش ها و نرمش های مختلف را با آب می توان تجربه کرد.

 
کوچک کردن سریع باسن و ران با 5 تمرین ساده!!

کوچک کردن سریع باسن و ران با 5 تمرین ساده!!

کوچک کردن باسن و ران یکی از مهم ترین کارها برای داشتن اندامی متناسب و زیبا است. اگر شما هم به دنبال راه هایی سریع برای کوچک کردن باسن و ران های تان هستید حتما 5 تمرین زیر را انجام دهید.

 
راههای کاهش وزن در ماه رمضان

راههای کاهش وزن در ماه رمضان

پرهيز از پرخوري در ماه رمضان 4 تا 8 کيلو وزن را کاهش مي دهد روزه داران با داشتن برنامه ريزي مناسب غذايي و پرهيز از پرخوري در زمان افطار و سحر مي توانند بين 4 تا 8 کيلو از ورن خود را کاهش دهند. رعايت برنامه ريزي صحيح تغذيه در ايام ماه مبارک رمضان براي روزه داران از اهميت بسياري برخوردار است تا بتوانند آمادگي لازم را براي بهره گيري از برکات معنوي و مناجات با پروردگار را به نحو بسيار مطلوب به انجام برسانند.
 
چای سبز و لاغری

چای سبز و لاغری

چاقی از مهم‌ترین مشکلات سلامتی در قرن اخیر است که با تغییر سبک زندگی به سمت صنعتی شدن رو به افزایش است. عوامل ژنتیکی و محیطی بسیاری در افزایش وزن دخیل هستند، بنابراین کنترل آن با یک مداخله و بدون رویکرد طولانی مدت بعید به نظر می‌‌رسد. کلیدی‌ترین عامل در اضافه وزن عدم تعادل بین انرژی دریافتی با انرژی مصرفی طی فعالیت‌های روزانه می‌‌باشد.

تبلیغات

جهت سفارش کلیک کنید

به گروه تلگرام سایت ما بپیوندید به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید