قاتل زن کجوری قصاص شد

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

قاتل زن کجوری قصاص شد

قاتل
حکم قصاص قاتل زن کجوری دیروز در ملاءعام اجرا شد.

 دادستان شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران درباره سیر مراحل قانونی این پرونده گفت: پس از سیر مراحل قانونی و محرز شدن قتل توسط «م – خداوردی» متهم به قتل خانم «مهری مالامیری» که در فروردین سال 92، اجرای حکم قصاص نفس از شعبه دو دادگاه کیفری مازندران صادر و سپس به تایید شعبه 16 دیوان عالی کشور رسید.

علی‌اکبر علیزاده با بیان اینکه متهم در فروردین سال 92 با ضربات چاقو اقدام به قتل بانوی 42 ساله‌ در خارج از شهر کرده بود، تصریح کرد: طی مدت دو سال اخیر و پس از صدور حکم قصاص برای قاتل، تلاش‌های زیادی برای صلح و سازش انجام دادیم، ولی در نهایت اولیاء دم حاضر به رضایت نشدند و حکم قصاص در ملاءعام اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه حکم قصاص نفس درس عبرتی برای آنهایی است که تصور می‌کنند قانون اجرا شدنی نیست، خاطرنشان کرد: هر جا صحبت از امنیت عمومی و آسایش روانی شود، دستگاه قضا و دادسرا به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید.

دادستان نوشهر اضافه کرد: دستگاه قضا به عنوان مرجع همه اقشار جامعه صیانت از حقوق مردم را وظیفه خود دانسته و در برخورد با کارشکنان و کسانی که امنیت را به خطر می‌اندازند، به صورت قاطع برخورد می‌کند.

وی همچنین بر نقش خانواده در تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها نباید فرزندان خود را بدون تعلیمات کافی در جامعه رها کنند، زیرا عواقب جبران‌ناپذیری در جامعه دارد.

 

 اخبار حوادث  - ارمان   




پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 663
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش