رونالدو: مسی هنوز برای کفش طلا شانس دارد

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

رونالدو: مسی هنوز برای کفش طلا شانس دارد

رونالدو:
کریستیانو رونالدو روز گذشته برای چهارمین بار در دوران فوتبالش موفق به کسب کفش طلای اروپا شد تا از این لحاظ رکوردی را به نام خود ثبت کند.

 به همین مناسبت نشریه مارکا امروز مصاحبه ای اختصاصی با فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید ترتیب داد. رونالدو در مورد اینکه تصور می کرد روزی بتواند 4 کفش طلا به دست بیاورد یا خیر گفت:" واضح است که خیر. فکر می کردم نهایت، یک یا دو کفش طلا به دست بیاورم اما تصور کسب 4 کفش طلا برایم ممکن نبود.


در دو فصل گذشته وقتی کارم را با گلزنی های متوالی شروع کردم، به خودم گفتم که همه چیز خوب پیش رفته و باید همینگونه نیز پیش برود. برای اینکه آقای گل بشوم برنامه ریزی نکرده بودم فقط سعی کردم کارم اصلی ام که گلزنی بود را به درستی انجام دهم."

رونالدو در پاسخ به سوالی در مورد روند رو به رشدش از ابتدا تاکنون گفت:" همه چیز عوض شده است. من بیشتر یک بازیکن متخصص در محوطه حریمه هستم تا بازیکنی برای کناره های زمین؛ چون محوطه جریمه جایی است که شانس گلزنی شما بیشتر از هر نقطه دیگری از زمین فوتبال است؛ با این حال به مرور زمان تجربه و همچنین مهارت های گلزنی من نیز بیشتر شده است. اگر دوران ابتدایی شروع فوتبال حرفه ایم را با الان مقایسه کنید، متوجه این تحولات خواهید شد.
البته هنوز باید روی ضربات سر، جاگیری ها و ضربات آزاد بهتر شوم. هرگز تصور نمی کنم که بازیکن کاملی هستم و نیاز به یادگیری ندارم. اگر بازیکنی چنین تصوری کند فوتبالش تمام خواهد شد. همیشه به دنبال یادگرفتن چیزهای بیشتری در فوتبال هستم."

فوق ستاره رئال در مورد رقبای خود برای کسب کفش طلای پنجم گفت:" فکر نمی کنم که مصدومیت مسی باعث کاهش شانس او بشود. علاوه بر او، مهاجمان بسیار بزرگ و ارزشمندی در تیم های مختلف لیگ های آلمان، اسپانیا و انگلیس حضور دارند که می توانند فاتح کفش طلا بشوند.
رونی، آگوئرو، نیمار، بنزما، لواندوفسکی و البته لوئیس سوارز را می توانم نام ببرم. خوشحالم که در رقابت با این همه بازیکن بزرگ، موفق شده ام 4 بار فاتح کفش طلا بشوم اما گفتم که قانع نیستم و به دنبال کفش طلای پنجم و ششم هستم."

رونالدو در مورد نقش باشگاه رئال مادرید در کسب افتخارات متعدد شخصیش گفت:" وقتی به رئال مادرید پیوستم، باید بزرگتر از قبل فکر می کردم و جاه طلبی هایم بیشتر می شد؛ چون رئال مادرید بزرگترین تیم دنیاست و هیچ تیمی در دنیا قابل مقایسه با رئال نیست.
پیوستن به رئال، شیرین ترین لحظه زندگی ورزشی من بود. باید از تمام مربیان، هواداران و هم تیمی هایم در رئال مادرید تشکر کنم که هرکدام نقش مهمی در کسب افتخارات شخصی من داشته اند. در حال حاضر نیز در یکی از بهترین مقاطع دوران ورزشی خودم به سر می برم."

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 599
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش