برنده مسابقه جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شد

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

برنده مسابقه جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شد

برنده
رقابت سخت و فشرده میان صدها شرکت کننده در جشنواره وب و موبایل ایران به انتها رسید. 9  سال پیاپی این جشنواره برگزار می‌شود و هر سال هزاران وب سایت مطرح با هم رقابت می‌کنند تا تقدیر ویژه داوران را از آن خود کنند.
 

جشنواره وب و موبایل ایران یکی از نمونه های سازنده و مثبت جشنواره های فناوری در ایران است که در آن وبسایت های بسیار مطرحی از سرتاسر ایران شرکت کرده و رقابت می کنند تا برترین آنها مشخص و از آن تقدیر ویژه شود؛ که در رقابت فشرده ی امسال هم الی گشت در شاخه ی گردشگری و سفر توانست برنده ی مسابقه شود.

 

جشنواره وب ایران یکی از قدیمی ترین جشنواره های حوزه وب و آی تی است که از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده است. این جشنواره هر سال با شرکت و رقابت تعداد زیادی از برنامه های موبایل، وبسایت ها و شرکت کننده ها برگزار می شود که در آن ملاک های متفاوت و خاصی برای انتخاب وبسایت برتر در نظر گرفته می شود.
امسال هم این جشنوراه به قوت خودش باقی بود و مثل سالهای قبلی با همان قدرت قبلی برگزار شد و در آن حدود ۱۵۲۵۶ وبسایت شرکت داشتند. اختتامیه جشنواره در تاریخ ۲۸ بهمن برگزار شد و و طبق نظر داوران، شرکت خدمات مسافرتی الی گشت علیرغم رقیبان زیادی که داشت، برنده ی جشنواره ی وب و موبایل ایران در شاخه ی سفر و گردشگری در سال ۱۳۹۵ شد.

پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 703
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش