روسیه: خلبان ما پس از فرود آمدن تا آخرین گلوله با تروریست ها جنگید/ حضور آمریکا مانع صلح در سوریه است

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

روسیه: خلبان ما پس از فرود آمدن تا آخرین گلوله با تروریست ها جنگید/ حضور آمریکا مانع صلح در سوریه است

روسیه:
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، حضور غیر قانونی نظامیان آمریکایی در سوریه، چالشی جدی در مسیر تحقق صلح و حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی این کشور است.

به گزارش ایرنا، زاخارووا بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری هفتگی خود افزود: در هفته گذشته اوضاع سوریه تحت تاثیر برگزاری موفق کنگره گفت وگوهای ملی سوریه سپری شد.

وی گفت: روسیه به همراه ایران و ترکیه و نیز سازمان ملل متحد برای برداشتن گام مهمی در مسیر حل و فصل سیاسی مسائل سوریه کمک کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ادامه داد: برگزاری نشست سوچی مورد خوشایند برخی نبود از جمله برخی از تروریست ها و رادیکال ها به آن واکنش نشان دادند و آنها تصمیماتی که در این نشست گرفته شده بود را برای خود تهدید دانستند و با انجام اقدامات خشن و خونین به آن پاسخ دادند و کمک های انسان دوستانه را هم هدف قرار دادند.

وی گفت: گروهی از شخصیت های اجتماعی روسیه به توزیع کمک های انسانی در سوریه پرداختند که این کمک ها در مناطق مختلف سوریه، در مساجد و کلیساها جمع آوری شده بود.

زاخارووا به سرنگونی جنگنده سوخو ۲۵ روسیه در نزدیکی ادلب نیز اشاره کرد و گفت: جنگنده ما شنبه گذشته در حومه شهر ساراکیب سوریه سرنگون شد و خلبان ما پس از فرود آمدن تا آخرین گلوله با تروریست ها جنگید و ما در برابر این قهرمان سر تعظیم فرود می آوریم.


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 484
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش