دانلود نسخه جدید بازی Vector v1.2.0

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

دانلود نسخه جدید بازی Vector v1.2.0

دانلود

Vector یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین عناوین از بازی های موبایلی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس می باشد که در اوایل سال 2013 به صورت رسمی توسط استودیوی NEKKI تهیه و عرضه شده است. Vector نسل جدیدی از بازی های سبک آرکید در مجموعه بازی های Running به حساب می آید.

معرفی و بررسی بازی Vector
بازی سرتاسر هیجان Vector نام یک بازی ساده اما بسیار چالش برانگیز می باشد که ابتدا به عنوان یک پروژه ساده در فیسبوک استارت خورد. بعد از توجه میلیونی کاربران در فیسبوک، استودیوی NEKKI به فکر پورت کردن این بازی برای سیستم عامل های موبایلی افتاد و این بازی در سال 2013 به صورت رسمی برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه شد. حالا بعد از گذشت چند سال از عرضه این بازی، Vector همچنان یکی از صدرنشین های بازی های سبک آرکید و سبک Running می باشد.
 
استودیوی NEKKI بعد از محبوبیت اولین قسمت از این بازی، در اوایل سال 2016 اقدام به تولید و عرضه قسمت دوم Vector با عنوان Vector 2: Hack the System کرد. این سری از بازی ها به خاطر ویژگی یادگیری آسان، تسلط سخت به محبوبیت رسیده اند. شما می توانید کلیت بازی را در کمتر از چند ثانیه متوجه شوید، اما سختی مراحل بالاتر یقیناً شما را حسابی به چالش خواهند کشید.
 
معرفی محتوای داستانی بازی Vector
اگرچه بازی های مشابه و به اصطلاح تفننی از داستان خاصی بهره مند نیستند، اما بازی Vector بر خلاف آن ها داستانی حماسی و پر ماجرا دارد. داستان بازی Vector در رابطه با شخصی دیوانه و جنون آمیز و قدرت طلب می باشد که با راه اندازی یک سیستم بزرگ و دیکتاتوری، مردم را دستگیر و آن ها را شستشوی مغزی می دهد تا به واسطه آن ها لشکری بزرگ و مطیع داشته باشد. در میان هزاران هزار مردم قربانی این قضیه، یک نفر با توانایی خود می تواند با قدرت تفکر مانع نفوذ اطلاعات به ذهنش شده و بالاخره بعد از کلی کلنجار فکر خود را متمرکز کرده و از سیستم فرار می کند.
 
حالا از اینجا به بعد شما در نقش این مرد جوان می بایست تا جایی که ممکن است تلاش کنید تا او را به سمت آزادی هدایت کنید. نیروهای امنیتی به محض فرار شما مطلع می شوند و به دنبال شما می روند. شما باید با تمرکز بالا و با مهارت های ورزش پارکور، از موانع مختلف در پشت بام های ساختمان ها عبور کرده و در حین دقت به موانع و عبور صحیح از آن ها، به سه اصل دیگر یعنی کسب امتیازها و آیتم ها، انجام حرکات نمایشی در مکان های معین و در نهایت سرعت بالا برای فاصله گرفتن بیشتر با نیروهای امنیتی توجه کنید.
 
بررسی گرافیک و گیم پلی بازی Vector
اولین نکته ای که در شروع بازی به آن برخواهید خورد، گیم پلی روان و نرم بازی می باشد. این گیم پلی در کنار طراحی های ساده و دو بعدی باعث می شوند تا حرکات نمایشی پارکور به زیبایی هر چه تمام تر به نمایش در بیایند. گرافیک بازی فانتزی و طراحی مدل ها دو بعدی می باشد. شخصیت اصلی بازی و همچنین شخصیت دشمنان به صورت سیاه و سایه ای طراحی شده اند. این سبک از طراحی بر خلاف چیزی که ساده به نظر می رسد، بسیار مهیج و حرفه ای می باشد.
 
گیم پلی بازی نقطه قوت اصلی آن است. وجود ده ها حرکت و مهارت زیبای پارکور، امکان دویدن، پریدن و … همگی باعث می شوند تا به هنگام بازی کردن، میخکوب شوید! در هر مرحله آیتم های گوناگونی وجود دارد که برای پایان کامل هر مرحله (دریافت سه ستاره) می بایست همه آیتم ها را جمع آوری کنید. با ستاره های به دست آمده هم می توانید مراحل بعدی را آنلاک کنید.
 
مهارت های حرکات پارکور جدید هم در مکان های دقیقی قابل استفاده هستند و باید مراقب باشید تا آن ها را رد نکنید. در مجموع باید گفت که بازی Vector یکی از بهترین بازی های سبک آرکید برای علاقه مندان به بازی های چالش برانگیز می باشد. وجود خط داستانی جذاب، طراحی حرفه ای حرکات نمایشی و همچنین موسیقی متن بسیار مهیج و زیبا، این بازی را بیش از پیش برای کاربران مجذوب کننده کرده اند.
 
ویژگی های بازی :
- گرافیک فانتزی و با طراحی های دو بعدی (سایه ای)
- گیم پلی فوق العاده مهیج و سرگرم کننده در سبک آرکید
- فرار از دست دشمنان در مکان های مختلف مثل پشت بام ساختمان ها، تونل ها و …
- قابلیت انجام حرکات بسیار دیدنی پارکور
- امکان یادگیری مهارت های بیشتر با آزادسازی آیتم های مختلف
- دارای دو بخش اصلی Classic Mode و Hunter Mode
- وجود بیش از 40 مرحله بسیار چالش برانگیز و رقابتی
- صداگذاری های جذاب
- موسیقی متن فوق العاده شنیدنی و هیجان انگیز
تغییرات نسخه جدید:
- رفع تمام باگها
 
دانلود نسخه جدید بازی Vector v1.2.0
حجم فایل: 89.11 مگابایت
نسخه اندروید: 4.0+

دریافت آخرین نسخه از فروشگاه اپ استور


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 471
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش