دریافت گیف کارت رایگان از طریق برنامه Google Opinion Rewards

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

دریافت گیف کارت رایگان از طریق برنامه Google Opinion Rewards

دریافت

Google Opinion Rewards نرم افزاری ویژه کسب امتیاز از فروشگاه گوگل به صورت رایگان است، تا با امتیازات کسب شده به صورت رایگان از گوگل پلی خرید کنید.

احتمالا شما نیز از جمله کسانی هستید که می خواهید گیفت کارت گوگل پلی دریافت کنید و با استفاده از آن نرم افزار ها و بازی های پولی مارکت گوگل پلی را خریداری کنید و از لایسنس واقعی آن ها استفاده کنید و لذت ببرید! در این آموزش قصد داریم روشی را که خود گوگل پلی بنیان گذار آن است برای شما معرفی کرده تا به صورت رایگان با تنها چند کلیک ساده گیفت کارت گوگل پلی دریافت نمایید!

 

کار این نرم افزار این است که هر چند روز یکبار یک یا چند نظر سنجی برای شما ارسال میکند و پس از پاسخ به هرکدام مقداری گیفت کارت دریافت میکنید، هنگامی که نظر سنجی وجود داشته باشد از طریق نوار ابزار گوشی (نوتیفیکیشن) شما از وجود آن نظرسنجی ها مطلع خواهید شد.

برای اینکار شما در ابتدا باید نرم افزار Google Opinion Rewards را دانلود و در گوشی خود نصب نمایید، می توانید از لینک دانلود آخر این مطلب برای دانلود نرم افزار استفاده کنید. (دقت کنید قبل از باز کردن نرم افزار حتما از یک نرم افزار گذر از تحریم استفاده کنید)

حال باید در نرم افزار ثبت نام کنیم و یک سری اطلاعات درباره خود و محل زندگی خود به نرم افزار بدهیم، متاسفانه ما تحریم هستیم و نمیتوانیم برای دریافت گیفت کارت و ثبت نام محل زندگی خود را کشور ایران وارد کنیم! پس کشور خود را یکی از ایالات متحده آمریکا (USA) انتخاب کرده و در بخش زیپ کد نیز از این سایت می توانید زیپ کد مربوط به ایالت را دریافت کنید (این زیپ کد ها جعلی می باشند ولی برای ثبت نام مناسب اند)

پس از ثبت نام شما باید به چند سوال گوگل پاسخ دهید و سپس مقداری گیفت کارت (تقریبا ۱ دلار) دریافت میکنید (دقت کنید باید به سوالات دقیق پاسخ دهید و سریع سوالات را رد نکنید زیرا اینکار نه تنها باعث میشود گیفت کارتی دریافت نکنید بلکه گوگل متوجه می شود که شما فقط برای دریافت گیفت کارت به سوالات پاسخ صحیح و غیر واقعی می دهید!)

پس از انجام کار های بالا شما گیفت کارت خود را دریافت میکنید. از این پس برای دریافت گیفت کارت باید منتظر نظر سنجی های دیگر گوگل باشید!

نکته بسیار مهم: نظرسنجی ها هنگامی برای شما ارسال می شوند که شما نرم افزار گذر از تحریم خود را روشن کرده باشید پس هر ۲ الی ۳ روز یک بار نرم افزار گذر از تحریم خود را روشن کرده و وارد نرم افزار Google Opinion Rewards شوید و مدتی صبر کنید تا نظر سنجی برای شما ارسال گردد.

 

دانلود نسخه جدید نرم افزار Google Opinion Rewards

حجم فایل : 14 مگابایت
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر

برای خرید گیفت کارت و فعال کردن حساب پی پال وریفای شده کلیک کنید


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 993
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش