توطئه برای سرکیسه کردن توریست‌های خارجی

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

توطئه برای سرکیسه کردن توریست‌های خارجی

توطئه
توطئه 4 جاعل چک پول‌های 50 هزار تومانی برای سرکیسه کردن توریست‌های خارجی فاش شد.

چندی قبل پلیس آبادان در جریان وقوع فعالیت‌های مجرمانه‌ای در منطقه زمین‌های شهری این شهرستان قرار گرفت و با افزوده شدن تعداد شاکیان، تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرد.

در گام نخست مشخص شد تبهکاران با جعل اسناد دولتی و هویتی و چاپ چک‌پول‌های 50 هزار تومانی افراد زیادی را سرکیسه کرده‌اند. با این سرنخ با دستور بازپرس آبادان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری جاعلان در دستور کار مأموران کلانتری 11 شهری این شهرستان قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات تیم تحقیق با استفاده از منابع و کارهای اطلاعاتی موفق شدند سرکرده باند به نام «قادر» را به دام بیندازند و با اعترافات او سه عضو دیگر این باند جعل در عملیات غافلگیرانه‌ پلیس به دام افتادند.

سرهنگ سید رحمان موسوی معاونت اجتماعی استان خوزستان گفت: «با دستگیری اعضای این باند و کشف مخفیگاه آنها، کارآگاهان موفق شدند تجهیزات جعل و مبالغ زیادی چک پول 50 هزار تومانی و دینار عراقی و سند و کارت ملی تقلبی کشف و ضبط کنند. متهمان در اعترافات خود اعلام کردند که قصد داشتند این چک‌پول‌ها را به زائران ایرانی کربلا بدهند و چک‌پول‌های تقلبی را نیز در اختیار عراقی‌های مسافر قرار دهند.»

این مقام انتظامی ادامه داد: «این افراد در حال حاضر با تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.»

 

 اخبار  حوادث  -  ایران 


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 670
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش