علی دایی استقلال را قهرمان لیگ می‌کند؟

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

علی دایی استقلال را قهرمان لیگ می‌کند؟

علی
با توجه به این که استقلال در هفته پایانی به مصاف صبای قم می‌رود، می‌تواند امیدوار باشد که در این هفته‌ها علی دایی رقیبان این تیم را ناک اوت کند!

به گزارش جام نیـوز، علی دایی قهرمان لیگ پانزدهم را تعیین می‌کند؟  صبای قم در این هفته در شرایطی از پرسپولیس میزبانی می‌کند که  شاگردان برانکو دوباره وارد بحران شدند. این تیم در پنج هفته اخیر فقط فولاد را برد.
 
حالا تیم رده سوم با استقلال صدرجدولی شش امتیاز اختلاف امتیاز پیدا کرده. در صورتی که پرسپولیس موفق به شکست صبا نشود، با توجه به دیدار نه چندان دشوار استقلال مقابل پدیده باید قید قهرمانی لیگ را بزنند.
 
جالب است که همین صبای قم در آخرین دیدار لیگ باید به مصاف شاگردان پرویز مظلومی برود. دیدار پایانی که با توجه به اختلاف امتیازات تیم‌ها تعیین کننده تیم قهرمان هم هست.
 
صبای قم هفته گذشته هم موفق شده بود که تیم عبدالله ویسی را متوقف کند. اگر استقلال خوزستان آن دیدار را برده بود حالا بالاتر از استقلال در صدر جدول حضور داشت. ولی حالا با یک امتیاز کمتر در تعقیب این تیم است.

صبایی‌ها در هفته بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم باید به مصاف سه تیم مدعی دیگر بروند. سایپا، تراکتورسازی و ذوب‌آهن به ترتیب سه تیمی هستند که سه هفته متوالی رو در روی صبا قرار می‌گیرند. امتیاز از دست دادن هر کدام مقابل علی دایی می‌تواند به منزله پایان رویای قهرمانی یا حتی آسیایی شدن این تیم‌ها تمام شود.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 589
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش