ترابی در لیست فروش سایپا: شکار بزرگ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر!

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

ترابی در لیست فروش سایپا: شکار بزرگ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر!

ترابی
کشف بزرگ کارلوس کی‌روش است. بازیکنی که فصل پیش بدون داشتن جایگاه ثابت در سایپا به تیم ملی دعوت شد و در سه بازی مقابل ازبکستان، گوام و ژاپن دروازه حریف ایران را باز کرد. ترابی بازی با ژاپن یکی از بهترین‌های ایران بود و از همین حالا باشگاه‌های زیادی برای خرید او خیز برداشته‌اند.
ترابی در سایپا به اندازه تیم ملی کارایی ندارد و به همین دلیل، این باشگاه می‌خواهد با فروش او درآمدزایی کند.
 
به گزارش وبسایت برنامه نود و به نقل از آی اسپورت، مهدی ترابی، کشف بزرگ کارلوس کی‌روش است. بازیکنی که فصل پیش بدون داشتن جایگاه ثابت در سایپا به تیم ملی دعوت شد و در سه بازی مقابل ازبکستان، گوام و ژاپن دروازه حریف ایران را باز کرد. ترابی بازی با ژاپن یکی از بهترین‌های ایران بود و از همین حالا باشگاه‌های زیادی برای خرید او خیز برداشته‌اند.
 
درخشش ترابی در تیم ملی، در بازی‌های باشگاهی تکرار نشده و بجز مسابقه پرسپولیس و سایپا، او این فصل در هیچکدام از بازی‌های تیمش نتوانسته در حد یک ستاره باشد. ترابی در این دو فصل، مجموعا یک گل برای سایپا زده و یکی از معدود بازیکنان دنیاست که گل‌های ملی بیشتری نسبت به گل‌های باشگاهی دارد. همین موضوع، باعث شده مسئولان سایپا به باشگاه‌های خریدار او چراغ سبز نشان بدهند.
 
جلالی که بر خلاف کی‌روش نتوانسته بهترین بهره را از ترابی بگیرد، گفته منتظر است تا بهترین پیشنهاد را برای فروش این بازیکن ۲۱ ساله دریافت کند: «با خودش هم صحبت کرده ایم، منتظر هستیم تا بهترین پیشنهاد به او بشود و بعداز آن خیلی مزاحم پیشرفت این بازیکن نمی‌شویم.
 
مهدی اگر قرار است از سایپا جدا شود، باید جایی برود که به پیشرفت فوتبالش کمک کند.»از همین نیم فصل، می‌توان منتظر رقابت باشگاه‌های متمول لیگ برتر برای خرید ترابی بود.

پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 743
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش