close
چت روم
close
چت روم
دانلود نسخه جدید نرم افزار Google Allo V26.0.058

دانلود نسخه جدید نرم افزار Google Allo V26.0.058

پیغام مدیر
| به وب سایت مجله اینترنتی پرستو خوش آمدید | شما می توانید برای استفاده از امکانات بیشتر در وب سایت ما عضو شوید | برای نویسندگی در سایت با ما تماس بگیرید |

تبلیغات

تبلیغات

دانلود نسخه جدید نرم افزار Google Allo V26.0.058

تاریخ انتشار : 14 / 02 / 1397
دانلود نسخه جدید نرم افزار Google Allo V26.0.058
مجله اينترنتي پرستو

گوگل الو نرم افزار پیام رسان جدید برای ارسال پیام های متنی و تصاویر به دوستان و آشنایان با امکان استفاده از دستیار هوشمند گوگل و ارسال پاسخ های هوشمندانه و غیره است.

Google Allo نرم افزار جدید مسنجر شرکت گوگل با عنوان الو برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. الوی گوگل یک برنامه پیام رسان جدیدی است که باعث می شود مکالمات شما با دوستان و آشنایان ساده تر، سازنده تر و رساتر انجام شود. گوگل پس از امتحان مسنجر های مختلف در سیستم عامل اندروید که هر یک به نوعی یک شکست برای این شرکت بزرگ محسوب می شد با تولید Allo تصمیم جدی برای رقابت با محبوب ترین مسنجر های جهان دارد. با این حال الو جایگزینی برای دیگر سیستم های ارتباطی گوگل نبوده و تنها شروعی دوباره برای این شرکت بزرگ خواهد بود.

برنامه‌ی پیام‌رسان جدید الو به گونه ای طراحی شده است که از تمامی امکاناتی که گوگل در طول سالیان اخیر به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند فراهم کرده بهره مند شود. در محیط کاربری این برنامه دستیار گوگل در خدمت شما قرار گرفته و شما به راحتی به کمک این دستیار می توانید اطلاعات جدید و تازه را دریافت کرده و دیگر کار های خودتان را بدون ترک مکالمات خود انجام دهید. نکته مثبت این مسنجر استفاده از سیستم پاسخگوی هوشمند است.

این سرویس هوشمند با توجه به ارسال های شما در طول زمان به متن ها و تصاویر ارسالی از طرف دیگر کاربران پاسخ های مشابه و یا معقولی را از طرف شما ارسال خواهد کرد. قسمت جدید و نوآورانه پیاده شده در الو امکان ارسال پیام های بزرگ و کوچک به کاربران با استفاده از نواری قابل تنظیم است. با این ویژگی شما برای بیان احساس و منظور خود نیازی به بزرگنمایی مفهومی در متن ارسال شده خود ندارید. این روز ها استفاده از استیکر های مختلف در گفتگو ها محبوبیت چشم گیری پیدا کرده است, الو برای شما استیکر هایی منحصر به فرد که توسط هنرمندان و استودیوهای مستقل از سراسر جهان طراحی شده را آماده کرده است. گوگل الو برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی شما از یک سیستم چت خصوصی با حالت ناشناس رونمایی کرده است که در صورت استفاده کاربران از ان تمامی مکالمات رمزگزاری شده و در صورت اتمام تاریخ انقضای چت محتوای رد و بدل شده توسط کاربران به صورت کامل حذف خواهد شد.

این ویژگی را پیش در مسنجر محبوب تلگرام هم دیده بودیم. اما به عقیده کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات نقطه قوت این برنامه هسته اصلی گوگل و هماهنگی کامل ارکان های مختلف این موتور جستجو بوده و با اضافه شدن بات های شرکت گوگل و استفاده از هوش مصنوعی این شرکت امکان مکالمه کاربران به صورت مجازی با این بات ها فراهم خواهد شد

Google Allo توسط توسعه دهنده مشهور Google Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.3 از 5 در گوگل شده و بیش از 10 هزار دانلود رسمی را هم به ثبت رسانده است.

دانلود نسخه جدید نرم افزار Google Allo V26.0.058

ویژگی های Google Allo

- دستیار گوگل (The Google assistant): دریافت پاسخ ها، یافتن اطلاعات جدید و انجام کارها بدون نیاز به ترک مکالمات

- پاسخ های هوشمندانه (Smart Reply): پاسخ دادن به پیام ها بدون تایپ کردن یک کلمه! این سیستم با بررسی پاسخ های ارسال شده توسط شما در طول زمان به متن و عکس های ارسال های شده در مکالمات پاسخ هایی مشابه در سبک شما را به دوستانتان ارسال خواهد کرد.

- فریاد احساس و منظور (Whisper Shout): امکان ارسال پیام های خود به صورت بزرگتر و یا کوچکتر از حد معمول به جای بیان بلندتر منظور و احساس

- استیکر (Stickers): ارسال شکلک و استیکر های منحصر به فرد طراحی شده توسط هنرمندان و استودیوهای مستقل از سراسر جهان

- حالت ناشناس (Incognito mode): با استفاده از حالت ناشناس چت های خصوصی با رمزنگاری پایان به پایان انجام دهید و چت های مخصوصی را برای جلوگیری از باخبر شدن دیگران مخفی کنید. در این حالت پس از اتمام تاریخ انقضای چت تمامی اطلاعات به طور کامل حذف خواهد شد.

تغییرات نسخه 26.0.058_RC05

- رفع اشکال و بهبود عملکرد

تغییرات نسخه 22.0.023:

- ارسال و دریافت ویدیو های سلفی

- کنترل های چت گروهی

تغییرات نسخه 17.0.024:

سفارشی سازی استیکر های سلفی

- اضافه شدن نسخه وب Allo

رفع اشکال: بهبود عملکرد برای تجربه بهتر چت

تغییرات نسخه 14.0.035:

تماس های تصویری و صوتی

- اضافه شدن کدهای QR شخصی

تغییرات نسخه 11.0.022:

- اضافه شدن استیکر های سلف

تغییرات نسخه 8.0.038:

- ایموجی های متحرک

- پشتیبانی از Android Auto

تغییرات نسخه 5.0.021:

- پشتیبانی از تب های شخصی کروم

تغییرات نسخه 2.0.000:

پاسخ مستقیم در نوتیفیکیشن

اشتراک گذاری مستقیم

کلید های میانبر برنامه برای اندروید 7.1 و بالاتر

چت تک رنگ در تنظیمات

- پشتیبانی از Multitasking

- صفحه نمایش اسپلش

- هشدار های کلید ناشناس

- حالت افقی

دانلود نسخه جدید نرم افزار Google Allo V26.0.058
حجم فایل : 30 مگابایت
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1

دانلود نسخه ARM64 با حجم 30 مگابایت

 دانلود نسخه X86 با حجم 31 مگابایت

 
 

اگر از این مطلب خوشتون اومده باشه میتونید برای بهتر شدن مطالب و همچنین پیشرفت و پایداری این مجله در آن سهیم باشید
شما فقط با پرداخت 2000 تومن میتونید در هزینه های این مجله شریک شوید


نویسنده :
تعداد بازديد : 19

ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات شما باعث دلگرمی ما و بهتر شدن مطالب سایت می شود
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبلیغات

جهت سفارش کلیک کنید

به گروه تلگرام سایت ما بپیوندید به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید